Uppdatering 12:47:
Vi har lokaliserat felet och skickade ut en åtgärd som vi har övervakat sedan i förmiddags. Har ni fortfarande problem med att er anknytning är vidarekopplad till växeln så prova nedan tips eller hör av er till Servicedesk så hjälper vi er!
======
Fungerar er anknytning fortfarande inte?
Ett sätt att komma runt problemet är att skapa en ny aktivitet i Blustarweb (http://telefoni.itteamet.se/BluStarWeb/Activities) och sätt tiden på 10 minuter. Då går den tillbaka igen i sitt normalläge. Ni kan också kontakta Servicedesk så går vi in i systemet och tar bort kopplingen förhand!
Telefon: 010-177 27 00
Support: https://customerportal.se/bks
E-post: SE-Service-Support@tele2.com
==================
Ett fel har uppstått i hänvisningssystemet som påverkar telefonianknytningar. Har man haft en aktivitet som hänvisat sitt telefonnummer så hänger den kvar trots att aktiviteten upphört. Man blir skickad till röstbrevlådan även om man inte har hänvisat sitt telefonnummer dit.
Vi jobbar med att få fram en lösning på problemet.
Senast publicerad: 2018-03-07 Senast ändrad: 2018-03-07