Vissa problem kan lösas på egen hand och man slipper på så vis skicka in sin enhet om det är något av en enklare graden. Dessa dokument är framtagna av vår leverantör Lineducation och här finns lite tips till de enkalare problemen som kan uppstå på era enheter!
Många gånger uppstår saker som man själv kan lösa enkelt med hjälp av Apples supportsida. Vi har samlat de lite vanligare sakerna här nedan!
Felsökning: Det går inte att starta min dator: https://support.apple.com/sv-se/TS1367
Mac OS X: Grå skärmbild visas när datorn startas: https://support.apple.com/sv-se/TS2570
Nyckelringsfel: https://support.apple.com/sv-se/HT203192
Glömt lösenordet till din enhet? Hjälp finns här: https://support.apple.com/sv-se/HT204306
Kan din enhet inte starta? Testa dessa steg: https://support.apple.com/sv-se/HT201412
Har enheten inaktiverats? Lösningen finns här: https://support.apple.com/sv-se/HT204306
Vill du återställa din enhet? Testa detta: https://support.apple.com/sv-se/HT1414
Senast publicerad: 2018-01-09 Senast ändrad: 2016-12-12