Chefer och andra utvalda beställare som tidigare hade behörighet att beställa i vår gamla portal har behörighet till beställningsportalen för IT-tillbehör från start idag.
Utbudet som går att beställa är Användarnära IT-tillbehör, t.ex. kablar och USB-minnen.
Beställningarna är riktiga beställningar som genererar leverans och faktura direkt till er.
För att logga in första gången så trycker du på länken ”Glömt dina inloggningsuppgifter”
Ange sedan din kommunala e-postadress och tryck på knappen ”Skicka nytt lösenord”
Ett nytt lösenord kommer att skickas till din e-postadress.
Saknar ni behörighet eller har önskemål om produkter som ni skulle vilja se upplagda i beställningsportalen får ni gärna framföra dessa till vår Servicedesk: support@itteamet.se
Manual för beställningsportalen finner ni här:
Manual och information om beställningsportalen (pdf, 522 kB)
Senast publicerad: 2019-11-18 Senast ändrad: 2019-11-18